کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    خرید فوم های تزریق پلی یورتان آب بندی کرج : فوم تزریقی ضد آب نوعی فوم می‌باشد که از آن می‌توان جهت عایق کردن فضاها استفاده نمود. به طور کلی باید بدانید استفاده از این فوم‌ها به عنوان عایق مزایای متعددی دارد. همین این امر موجب شده است روز به روز استفاده از آن رونق پیدا کند. با این حال اگر شما هم می‌خواهید درباره این فوم بیشتر بدانید تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید. عایق پلی اورتان بتن پلیمرهایی هستند که دارای پیوند اورتانی بوده و از طریق واکنش افزایشی بین یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب دارای هیدروژن فعال مثل گروه هیدروکسیل شکل می ‌گیرند. مهمترین ویژگی این گروه از پلیمرها این است که پس از واکنش ساختاری پایدار به وجود می‌ آورند. در این روش آب بندی بتن، رزین ‌های پلی‌ یورتان یک جزئی یا دو جزئی با پمپ مخصوص تزریق در محل‌ های نفوذ آب تزریق می ‌شوند (به همین علت به آن تزریق رزین در بتن گویند) و باعث آب ‌بندی جسم بتن از داخل و عمق می‌ گردد. به جای رزین پلی اورتان می توان از فوم پلی یورتان استفاده نمود که به آن تزریق فوم در بتن گویند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    30 آبان 1402 - 12:37
    بازدید : 74

    اجرای پلی یوریا سطوح لوله انتقال نفت و گاز : يکي از مشکلات مهم شرکت نفت و صنايع وابسته به آن خوردگی و پوسيدگی لوله ها، مخازن، پايه های اسکله ها و دستگاه هايی است که معمولا در ارتباط با آب شور و رطوبت از بين می روند و به قیمت بالای اين ادوات در مدت کوتاهی مجبور به تعويض و يا بازسازی آنان می گردند. اجرای پلی یوریا موفق ترين روشی است که می توان تمامی لوله ها، مخازن، پايه های سيمانی و فلزی اسکله ها و دستگاه های شرکت نفت و گاز و پتروشیمی که در شرايط شرجی و تماس مستقيم با آب را دارند پيشنهاد داد. پلی یوریا را می توان بر روی خطوط لوله، پايه اسکله ها، مخازن و کليه دستگاه‌های چدنی و فلزی اجرا نمود. حتی می توان پس از اجرای پلی یوریا بر روی سطوح لوله های انتقال نفت و گاز بين خطوط لوله ها را از ميان آب دريا و اقيانوس عبور داد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 آبان 1402 - 10:54
    بازدید : 26

    اجرای پلی یوریا آب بندی سازه ها و سطوح بتنی : پلی یوریا (POLYUREA) یک نوع الاستومر است که از واکنش ایزوسیانات (Isocyanate) و پلی آمین (Polyamine ) بدست می آید. بدون حضور حلال، کاتالیست و مواد فرار و بدون گروه های NH2-، پلی آل( Polyal) و هیدروکسیل (Hydroxyl).ایزوسیانات می تواند آلیفاتیک و آروماتیک باشد که بر اساس آن خواص پلی یوریا بدست آمده متفاوت خواهد بود . پلی یوریا با برخورداری از ضریب بالای مقاومت مکانیکی، فیزیکی، و حرارتی و شیمیایی نقایص پوشش های پلی یورتان را بر طرف کرده و با به کارگیری تکنولوژی برتر ساخت منجر به تولید پلیمرهایی مستحکم، انعطاف پذیر با سرعت گیرش و مقاومت بالا شده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    27 آبان 1402 - 13:48
    بازدید : 86

    فروش اسپری فوم میلگرد عایق حرارت و صوت  : این عایق نسل جدیدی از عایق های پیشرفته رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان و سازه های بتنی ،فلزی ،چوب و سنگ استفاده می شود. عایق رطوبتی پلی یوریا جایگزین بسیار عالی برای ایزوگام و ایزولاسیون انواع سازه ها نظیر بام‌ ها ،شیروانی ها، استخرها ،دیوارهای عمودی، سرویس های بهداشتی، حمام ها ،آشپزخانه ها، لوله های انتقال شبکه آب و فاضلاب، تاسیسات ساختمانی و صنعتی کلیه سازه های ساحلی و پایه های بتنی و مناطق با رطوبت بالا می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    25 آبان 1402 - 13:43
    بازدید : 72

    پرکاربردترین انواع عایق نانو پلیمری در ساختمان : عایق حرارتی و رطوبتی که یکی از پرکاربردترین انواع عایق نانو می‌باشد دارای مزایای متعددی است به طوری که باید بدانید در کنار سهولت و سرعت بالای اجرا، این عایق عمر طولانی داشته و بسیار بادوام می‌باشد. از آنجایی که دارای کشسانی بالایی است به هیچ عنوان پوسته‌ پوسته نشده و ترک نمی‌خورد. همچنین لازم است بدانید دیگر مزیت این محصول مقاومت آن در برابر اسیدها، بازها و روغن های صنعتی بوده که این امر موجب بالا رفتن طول عمر آن می‌شود. به طور کلی عمر مفید عایق نانو حدود ۳۰ سال تخمین زده شده است که اصولاً بیشتر آن‌ها دارای بیمه ۱۰ ساله می‌باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    24 آبان 1402 - 11:57
    بازدید : 74

    نصب عایق های الاستومری حرارتی برودتی صوتی : نصب عایق های سنتی علاوه بر ایجاد آلرژی های تنفسی و پوستی, پروسه ای زمان بر در صنعت ساخت و ساز می باشد. بدین منظور برای سهولت عایق کاری و بالا بردن سرعت انجام پروژه های ساختمانی امروزه از عایق های الاستومری پشت چسب دار استفاده می شود. استفاده از این عایق ها نه تنها باعث صرفه جویی در وقت شده بلکه هزینه های عایق کاری را نیز کاهش می دهد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    23 آبان 1402 - 13:51
    بازدید : 34

    فروش نوار پرایمر لوله ها و تجهیزات تاسیساتی : نوار پرایمر تجهیزات تاسیساتی و عایقی است که دور لوله پیچیده می شود تا به عنوان محافظ  گرما و سرما از اتلاف انرژی جلوگیری کند. این محصول روی رنگ پرایمر کشیده می شود تا از آن محافظت کند. استفاده رنگ پرایمر و نوار پرایمر روی لوله آن را به طور کامل عایق می کند. در مصارف فشار قوی، برای جلوگیری از زنگ زدن لوله های زیر کار، به وسیله عایق پوش کردن لوله ها یا حفاظت کاتدی توام با عایق پوش کردن انجام می شود که عایق پوش کردن لوله ها نیز به دو روش سرد و گرم انجام می شود. برای عایق کردن و جلوگیری از خوردگی لوله این محصول مورد استفاده قرار می گیرد که برای عایق بندی خطوط لوله آب و گاز کاربرد دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 آبان 1402 - 14:50
    بازدید : 29

    استفاده از برچسب شیشه برای درزگیری پنجره : هر چیزی که از ورود جرم و انرژی جلوگیری به عمل آورد عایق است . عایق ها موادی می باشند که به صورت پوشش دهنده جهت محافظت روی سقف، کف، دیوارهای ساختمان بکار می روند. عایق هایی که برای ساختمان به کار برده می شوند مختلف هستند بعضی از آنها برای جلوگیری از ورود گرما و سرما، بعضی کاهش صدا و آلودگی، بعضی جلوگیری از ورود آب و رطوبت مورد استفاده می باشند اما انواع عایق به صورتهای مختلفی مانند: تخته ای، آجری، ورقه ای، نواری در بازار وجود دارند. اگر از عایق مورد نظربرای ساختمان استفاده می کنیم صرفا جهت آسایش و آرامش ساکنین درون ساختمان خواهد بود تا آنها را از وارد شدن صدمات احتمالی حفظ نماید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 آبان 1402 - 11:49
    بازدید : 77

    عایق مناسب با متریال با کیفیت جهت سقف شیروانی : بسیاری از مکان‌ های مسقف با متریال های ورقه ای گانوانیزه و… در هنگام استفاده از عایق رطوبتی پشت بام باید در زمینه نوع آب و هوای منطقه، نوع کاربری مکان و همچنین متراژ سقف موردنظر، مورد بررسی قرار بگیرند. عموما مکان هایی که نیاز به عایق کاری دارند، می‌توانند از عایق رطوبت و یا حرارتی استفاده نمایند. هر یک از عایق ها، با توجه به متریال متفاوتی که دارا هستند، در زمان و مقدار معینی، مورد استفاده قرار می‌گيرند. اعمال عایق کاری با مواد مایع، می‌تواند با بهره گیری از تجهیزات خاص در این زمینه، به راحتی مورد انجام قرار بگیرد. برای عایق رطوبت، استفاده از مواد دارای فرمولاسیون نانو، بهترین نتیجه را اعمال خواهد کرد. مواد پلیمری و همچنین رزینی، می‌‌توانند در زمینه ضدرطوبتی دارای عملکرد مناسبی باشند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 آبان 1402 - 11:43
    بازدید : 75

    اجرای پوشش های فوق العاده رطوبتی نانو : عایق رطوبتی یک پوشش فوق العاده حیاتی و مهم برای حفاظت از سازه های مختلف می باشد. این نوع از ترکیبات رنگی نسل جدید پوشش های ضد رطوبتی ساختمان می باشند که با نمونه های قدیمی تفاوت بسیار زیاد و در عین حال امتیازات ویژه ای نیز دارند. عایق های رطوبتی آکریلیک پایه آب و همچنین عایق رطوبتی قیری پلیمری دو نمونه از جدیدترین عایق هایی هستند که به جهت فرمولاسیون منحصر به فرد خود همواره توانسته اند یک پوشش کاملاً نفوذ ناپذیر در سطوح افقی و عمودی ایجاد کنند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    18 آبان 1402 - 13:34
    بازدید : 54

    قیمت عایق دو جزئی برای عایق کاری پشت بام : عایق های دوجزئی محصولاتی هستند که علاوه بر عاق کاری از روی سطح (فشار مثبت ) آب بندی فشار منفی را هم دارند و چسبندگی بالای به سطح دارند و می توان این عایق ها را بر روی هر سطحی اجرا و به دلیل وجود مواد معدنی طول عمر و دوام بالای دارند و بعد از اجرای عایق های دوجزئی این عایق ها جزئی از سازه موردنظر می شوند و امکان جدا شدن(تبله کردن) در این عایق ها وجود ندارد.  استفاده از این نوع عایق‌ها در کف و دیواره‌های پشت بام باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و دیگر آسیب‌های محیطی می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    16 آبان 1402 - 13:14
    بازدید : 59

    خرید عایق های رطوبتی مایع سطوح بتنی در گلشهر : برای اجرا و نصب انواع عایق رطوبتی باید مراحل ابتدایی مشابهی را انجام دهید. قبل از شروع عایق کاری باید محل مورد نظر به طور کامل و تمیز شسته شود به طوری که هیچ گونه گرد و غباری بر روی سطح باقی نماند، سپس تا خشک شدن کامل آن باید صبر کرد. توجه داشته باشید که اگر محل مورد نظر به طور کامل خشک نشده باشد و حتی ذره‌ای رطوبت باقی مانده باشد کار عایق کاری به خوبی انجام نمی‌شود و حتی ممکن است پس از گذشت مدت کوتاهی از عایق کاری، تمامی عایق‌ها کنده شود. پس قبل از هر چیز از خشک بودن کامل سطح اطمینان کسب کنید. عایق رطوبتی مایع، به عنوان یک جایگزین راحت و بهتر نسبت به ایزوگام انواع مختلف دارد که قبل‌تر به آن اشاره کردیم. حال اجرای هر کدام از این عایق‌ها ممکن است متفاوت باشد اما به طور کلی چون ماده به صورت مایع است به راحتی می‌توان مقدار مشخصی از آن را به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و غلطک به صورت یک لایه نازک روی سطح مورد نظر ریخته و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. کار اجرای این مدل عایق در همین جا تمام می‌شود و قابل استفاده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 آبان 1402 - 10:37
    بازدید : 32

    انواع روش های عایق کاری ساختمان در سراسر کشور : عایق کاری ساختمان یکی از مهمترین مراحل در بازسازی و نوسازی ساختمان‌هاست، که روز به روز در حال گسترش و متنوع‌تر شدن است. با افزایش روزافزون حامل‌های انرژی، اجرای عایق کاری ساختمان کرج اهمیت بیشتری پیدا کرده است و درخواست برای آن بیشتر می‌شود. عایق کاری ساختمان نیز مانند سایر کارهای مربوط به ساخت و ساز اصول خاصی دارد که رعایت آن ضروریست. به همین دلیل، باید کار عایق کاری حرارتی ساختمان کرج را به متخصصین این حوزه سپرد. 

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 آبان 1402 - 11:11
    بازدید : 38

    خرید انواع عایق های رطوبتی نمای باران گیر  : خرید عایق رطوبتی باران گیر با استحکام بالا و دوام مناسب باعث حفظ بافت ساختمان ها به ویژه در مناطقی که آب و هوای بارانی دارند، می شود. بیشتر از عایق های رطوبتی نانو کالر به عنوان عایق های باران گیر دیوار های خارجی ساختمان استفاده می گردد. اکثر فروشگاه ها و مراکز عرضه این محصولات با مشاوره در زمینه نوع ساختمان و آب و هوای مورد نظر منطقه، سعی در راهنمایی مشتریان خود دارند و معمولاً خدمات اجرایی عایقکاری را نیز ارائه می دهند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 آبان 1402 - 13:48
    بازدید : 53

    قیمت فوم های صداگیر دو طرف صاف الاستومری : شما می توانید از فوم های صداگیر دو طرف صاف به صورت روکار نیز استفاده نمایید. به دلیل چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. ضمنا این دسته از عایق ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش نیز شعله ور نمی شوند از این رو به عایق صوتی حرارتی نیز مشهور می باشند. روش دیگر استفاده از فوم های شانه تخم مرغی می باشد. این دسته از عایق ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار یا Expose قابل نصب می باشند و به دلیل چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت.از انواع پرفروش عایق‌های صوتی روکار، عایق دکوراتیو است. این محصولات که در رنگ‌های مختلف به صورت پنل‌های مربع‌شکل و مستطیلی تولید می‌شوند، علاوه بر عایق صوتی، استفاده‌ی تزئینی نیز دارند. با کنار هم چیدن این پنل‌ها، با اشکال دلخواه، می‌توانید طرحی مناسب با دکوراسیون منزل خود روی دیوار ایجاد کنید. این مدل عایق، تاثیر زیادی روی جذب اکو و نرم کردن صدا دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 آبان 1402 - 11:29
    بازدید : 44

    چسب آب بندی مخازن فلزی نانو در کرج تهران : چسب آب بندی مخازن فلزی یک جایگزین عالی برای متریال ضد آب قدیمی و عایق های سنتی به شمار می رود. مهم ترین ویژگی چسب های آب بندی، عایق کاری بدون نیاز به تخریب می باشد. از طرف دیگر، ساختار این چسب ها بر پایه رزین اکریلیک است. بنابراین به محض استفاده می تواند پیوند قوی با مخزن فلزی برقرار کند. یکی دیگر از ویژگی های چسب آب بندی مخازن فلزی، مقاومت در برابر شرایط محیطی است. به همین دلیل دمای پایین یا بالا، هیچ تاثیر مخربی روی این چسب ها ندارد. باید بدانید که با محیط زیست نیز سازگار هستند و آسیبی به آن وارد نخواهند کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 آبان 1402 - 13:56
    بازدید : 63

    عرضه بهترین انواع مواد عایق بندی لوله در کرج : یکی از اساسی ترین بخش های لوله کشی هر ساختمانی، لوله های آب و فاضلاب آن ساختمان می باشد. به وجود آمدن هر گونه اختلال در کارکرد این لوله ها از جمله ترکیدگی، نم، نشتی و…. باید فورا برطرف شود. خوشبختانه امروزه روش هایی برای آب بندی لوله فاضلاب بدون نیاز به تخریب وجود دارد  و می توان از این روش ها استفاده کرد. لوله های یک ساختمان به هر دلیل ممکن است دچار نشت از اتصالات و پوسیدگی و سوراخ شدن در بدنه لوله و اتصالات شوند و پس از مدتی یا بلافاصله در جایی با چکه کردن و فوران آب موجب وارد آوردن خسارت به ساختمان و هدر رفتن آب شود. اولین کاری که هنگام مشاهده نشت میکنیم این است که ببینیم نشتی از لوله کشی آب , شوفاژ , فاضلاب یا موارد دیگر است و پس از بستن شیرهای مربوطه و استفاده نکردن از آن قسمت به یک لوله کش یا تشخیص کار نشت یابی لوله مراجعه نماییم.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    3 آبان 1402 - 10:31
    بازدید : 41

    انواع کاربرد قیرهای پلیمری نانو در ساختمان سازی : در بسیاری از صنایع و بخصوص صنعت ساختمان سازی استفاده از محصولاتی که بتوانند مانع نفوذ و پیشروی آب گردند پیش بینی شده است. یکی از این نوع محصولات ، عایق های پیش ساخته یا ایزوگام است. عایق رطوبتی پیش ساخته ساختاری متشکل از یک یا چند لایه معدنی یا آلی، اشباع شده در قیر یا سایر افزودنی های شیمیایی است. قیر باقی مانده برج های تقطیر در فشار معمولی و خلاء است که دارای رنگ سیاه بوده و در درجه حرارت معمولی جامد ویا نیمه جامد است. قیر خود دارای گریدهای مختلفی می باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 آبان 1402 - 12:52
    بازدید : 70

    کارایی انواع پوشش های محافظتی بتن و سازه ها : پوشش های محافظ بتن به هر پوششی گفته می شود که به محافظت از سطح بتن در برابر مواردی مانند سایش و ترک های عمومی، فروریختن، رطوبت، آسیب طوفان، سایش، آسیب ناشی از مواد شیمیایی خشن و غیره کمک می کند. سطوح بتنی بیرونی اغلب با افزودن چند لایه رنگ محافظت می‌شوند. وقتی صحبت از مناطق پرتردد مانند کف‌های بتنی می‌شود اغلب استفاده از یک لایه رنگ به اندازه کافی خوب نیست. زیبایی شناسی مهم است، اما دلیل اصلی برای محافظت از سطوح بتنی به ویژه کف، جلوگیری از اتفاقات ذکر شده در بالا و همچنین جلوگیری از آلودگی فضای کف در محیط های خاص، مانند تولید مواد غذایی است. سایر پوشش های محافظ، بتن را در برابر مواردی مانند نشت مواد شیمیایی و سایر مواد خورنده محافظت می کند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    1 آبان 1402 - 12:13
    بازدید : 34

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2